Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Filosofický rozbor sportu
MAREŠ, Lukáš
Práce se pokouší filosoficky uchopit fenomén sportu. Pozornost je věnována jeho historickým kořenům, etymologii, původní podstatě a raným podobám. Představen je rovněž vztah mezi sportem tradičním a moderním. Autor s ohledem na vzdálenou i nedávnou minulost identifikuje dva fundamentální rysy sportu, kterými jsou hra ve smyslu "game" i "play" a tělesný pohyb. Oba rysy jsou v práci detailně rozpracovány a filosoficky uchopeny. Ohled je přitom brán jak na sport s jeho formálními aspekty, tak na sportujícího člověka. Představeny jsou dále diskuze týkající se vymezení sportu a autorova pozice k tomuto tématu. V závěru textu je popsána úloha sportu v lidském životě. Práce nabízí čtenáři možnost detailního seznámení s problematikou sportu a jeho filosofického rozměru.
Efektivita trestných hodů ve vztahu k výsledkům utkání v naší nejvyšší basketbalové soutěži mužů
Duda, Radek ; Velenský, Michael (vedoucí práce) ; Kaprálek, Tomáš (oponent)
Název: Efektivita trestných hodů ve vztahu k výsledkům utkání v naší nejvyšší basketbalové soutěži mužů Cíle: Hlavním cílem této práce je pomocí výsledků zjistit, jak moc dokáží ovlivnit basketbalové utkání úspěšné a neúspěšné trestné hody. Zjištění rozdílů mezi vítězným a poraženým družstvem pomocí základních statistických výpočtů. Metody: Ve své práci jsem použil metodu sekundární analýzy a základní statistické výpočty. Význam metody sekundární analýzy spočívá v rozboru dat, která byla shromážděna někým jiným, ale z těchto dat lze získat nové, doposud nevyhodnocené informace. Výsledky: Provedeným výzkumem jsem zjistil, jakou mají procentuální úspěšnost vítězné a poražené týmy ve střelbě trestných hodů. Týmy, které v utkání dokázaly zvítězit, mají o 3% vyšší úspěšnost střelby z trestných hodů. Klíčová slova: úspěšnost střelby, rozdíly, vítězství
Vítězství jako marketingový nástroj sportovní organizace
Zbožínková, Lucie ; Tripes, Stanislav (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent)
Cílem práce je poukázat na to, jaký vliv mají sportovní úspěchy či neúspěchy na marketing organizace a jak mu vítězství napomáhá. Dále se pokusím zobrazit další vlivy, které na sportovní organizaci působí jak pozitivně, tak negativně a navrhnout, jak těmto problémům předcházet nebo jak na ně reagovat. Cílová skupina, kterou sportovní výkony ovlivňují, jsou především diváci a sponzoři. Tato práce zachycuje veškerá hlediska, která se odráží na sportovních výsledcích v kolektivním sportu. V praktické části je představen sportovní klub TJ Házená Jindřichův Hradec a následuje výzkum, z kterého vychází, že při dobrých sportovních výkonech klubu je vítězství marketingovým nástrojem, který ovlivňuje rozhodování sponzorů a získávání fanoušků.
Fenomém Winstona Churchilla v mezinárodní politice
Ďurková, Petra ; Veselý, Zdeněk (vedoucí práce) ; Krines, Vlastimil (oponent)
První kapitola práce popisuje Churchillův život od dětství do vstupu do politiky. Ve druhé kapitole formuluje proměny Churchillovy osobnosti v britské politice do první světové války. Třetí kapitola je věnována jeho názorům na politiku appeasementu a osobní politickou izolaci. Ve čtvrté kapitole je obsahem druhá světová válka a vrchol Churchillovi kariéry. Poslední kapitola se zabývá poválečným uspořádáním, realitou studené války a postavením Británie v mezinárodních vztazích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.